fredag 1 maj 2009

I Linköping

Nu är vi i Linköping. Eller ja, vi har varit det ett bra tag. Kom fram redan klockan 12. Fått igång pappas dator med 3G-kortet. Kan dock inte lägga in bilder, men hoppas på att kunna fixa det tills i morgon.

Marcus kom ju hem från Grekland igår. Det var nog det brunaste jag någonsin sett. Nu gäller det för mig att steka så att jag kommer ifatt om sisådär 2-3 år. Lägger upp en bild på honom i morgon, så ni får ta del av pepparkakan.

Jag har blivit jättesugen på att ta en sista minuten till någon varm destination. Men frågan är ifall jag hinner det mitt uppe i alla flyttar och innan balen den 30:e.

Men Grekland är verkligen ett land som jag ville åka till. Det känns som det har allt. Bra väder, underbar mat och Marcus har berättat att vissa tanter t.o.m har skägg. Men vi får se utifall det hinns med, hoppas det.

Måste hitta en resekamrat också!

2 kommentarer:

mmaja! sa...

häng med mig i maj? :D

Maja sa...

Jag ska också åka i maj, om vi hittar nån billig! :)